Steely Dan - The Very Best Of Steely Dan

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Η Miyajima και το πουκάμισο

Η Miyajima ειναι ενα νησάκι απεναντι απο την Χιροσίμα, στην Ιαπωνία, γνωστό για το “floating Tori” (πλωτή αψίδα) που σε καλωσοριζει στο νησί και ειναι η είσοδος στο Shinto shrine (τέμενος των Shinto)  και μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco.

Πριν λιγες μέρες βρέθηκα εκεί, και φαινότανε οτι θα βγαινανε οι σαμουράι απο το τέμενος, κυρίως επειδή κυκλοφορούσαν μεταξύ μας ιερείς ντυμενοι με τις παραδοσιακές στολές. Τέτοιες στιγμές καταλαβεις οτι βρίσκεσαι σε άλλη πολιτιστική περιοχή, πράγμα που κανένας δεν μπορεί να ζήσει στην Ευρώπη.

Εχω βγάλει εκατοντάδες φωτογραφίες για να τις ξεκαθαρισω οταν γυρισω πίσω, και σπάνια βγαζω τον εαυτό μου τις φωτογραφιες γιατι θελω να κρατάω την εικόνα όπως την ειδα εγώ, και όχι όπως κάποιος άλλος που βγαζει την φωτογραφια, για να είμαι κι'εγω στην φωτογραφια. Το κανω μόνο και μονο για να την στείλω σε φίλους μου για να τους δειξω που ειμαι και πόσο καλά περνάω.

Πρέπει να ειναι πολύ κομπλεξικός, ή ηλίθιος, ή και τα δύο μαζί, ο ανθρωπος που το μόνο που εχει να πει στην φωτογραφια που ειμαι κατω απο το Tori, οτι το πουκαμισο μου ειναι χάλια, και οτι πρεπει να φαινεται αρχοντιά  οταν λεω οτι ειμαι Ελληνας.

Εγω παντως αισθάνθηκα πολυ καλυτερα οταν ζωγραφισα τον χάρτη του κοσμου σε ενα κομματι χαρτί απο κατι ταξιωδικές οδηγιες που ειχα, και εδειξα σε μία ταξη γιαπωνεζων μαθητών, στην αυλή του μουσειου της Χιροσιμα, απο πού είμαι και που ειναι η Ελλαδα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: